[itzul] Ordaindu

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Ast, Urt 24, 14:11:33, CET 2013

Zalantza bat sortzen zait: esate baterako, Patxi Petrirenaren liburuko
(zorionak bidenabar Patxiri liburuarengatik) "Sei euro ordaindu dut liburu
bakoitza" adibidean, zer funtzio betetzen du "sei euro" horrek? Adizlaguna
da? Ala bi osagarri zuzeneko esaldi baten aurrean gaude? Bigarren
galderaren erantzuna baiezkoa izanez gero, hori posible al da?

Amaia Lasheras<amaiatxo a bildua yahoo.es> igorleak hau idatzi zuen (2013 urtarrila
24 13:15):