[itzul] Ordaindu

Juan Garzia Garmendia juangarzia a bildua gmail.com
Ast, Urt 24, 14:31:05, CET 2013

Adizlaguna da, bai:

Zenbat [adizlaguna] ordaindu duzu hori [osagarri zuzena].
Zenbat [adizlaguna] kosta(tu) da hori [subjektu].

Berrehun mila euro ordaindu dute etxea.
Hiru egun luzatu da kontua.

Xabier Aristegieta<allurritza a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2013
urtarrila 24 14:11):