[itzul] Ze etxe! edo Ze etxea!

junkal elizalde junkal.elizalde a bildua gmail.com
Or, Urt 25, 12:14:55, CET 2013

Kaixo denoi, berriz ere:

Hauxe da testuingurua:

Txanogorritxoren ipuina itzultzen ari gara, eta Txanogorritxok zera esaten
dio "amonari":

Amona, ze belarri handi/handiak!
Amona, ze aho handi/handia!

Mugatua erabiliko dugu. Mendebaldean eta ekialdean mugatua erabiltzen dela
dirudi, eta mugagabea lokalismo bat-edo izango litzateke (???).

Bide batez, Jon eta besteok, kasu horretan ere *ze* ez litzateke onartuko
euskara baturako? Haur-literatura da, eta ahozkotasunetik oso gertu dagoela
kontuan hartuta...
Edozein moduz, ez dugu inongo arazorik *zer* jartzeko, baina erregistroa
zehazte aldera galdetzen dut. Zein izango litzateke lagunarteko testu
idatzi bat? Elkarri mezuak idazten dizkiogunean baino ezin dugu
*ze*erabili batuaz?

Eskerrik asko,

Junkal