[itzul] hain barik

jon-agirre a bildua ej-gv.es jon-agirre a bildua ej-gv.es
Ost, Urt 30, 09:53:36, CET 2013

'Hainbarik' berba agertu denez gero, aspalditik darabildan kontu bat
agertu gura nuke. "Barik" txartelaren izena 'Hainbarik' edo, hobeto
'Hainbakoa' balitz hobe.

Jon

Nork: Inma Eguen [mailto:eguen a bildua zaldibar.org]
Bidaltze-data: lunes, 28 de enero de 2013 12:45
Nori: ItzuL
Gaia: Re: [itzul] hain barik

hain barik: sarri erabiltzen dut ezer gabe nagoela adierazteko edo dena
delakoa falta dudala esateko.

"Diruik bai? Ez, esku hutsik urten dot etxetik eta hain barik nau"

Ima Eguen