[itzul] Iragarki bateko bi hitz

Inaki Inurrieta inaki.inurrieta a bildua gmail.com
Or, Uzt 12, 11:31:29, CEST 2013

Mila esker guztioi: Patxi, Mikel, Dionisio, Alfontso eta Antton.

Alfontso, ados zure arrazoibidearekin, nik ere ez nuke batere arazorik
"izaera estra" erabiltzeko. Kasu honetan, ordea, garagardoaren izena
aldaezina zen -hala esan zait behintzat-, hots, "Amstel EXTRA" derrigor
agertu beharrekoa zen, eta ez zait iruditu bi formak (EXTRA / ESTRA) zituen
kasua proposa nezakeenik.
Anttonenak ere, oso polita izan arren, garagardoaren izena aldatzen zuen.

Besteak pasatu dizkiot eskatzaileari, berak aukera dezan.

Iñaki

--
Iñaki Iñurrieta Labayen
ITZULTZAILEA / TRADUCTOR