[itzul] Zuzentzaile ortografikoa MS WORD 2010en

Maialen H-L maialen.hegiluku a bildua gmail.com
Al, Mar 4, 17:41:32, CET 2013

Hobeki errepikatzen dut...

Ene ordenagailuak duen Word 2010 bertsioarekin ez naiz heltzen euskarazko
zuzentzaile ortografikoa instalatzera.
Lotura hau erabiliz ez dut lortzen :
http://office.microsoft.com/fr-fr/language-packs/

Windows 7 erabiltzen dut.

Aitzinetik milesker dakienaren laguntzagatik!

*Maialen Heguy-Lucu
DITXOKA
*Traductrice  fr - eu - esp > eu - fr itzultzailea
+ 33 9 50  93 55 43