[itzul] Zuzentzaile ortografikoa MS WORD 2010en

Nahia Zubeldia znahia a bildua hotmail.fr
As, Mar 5, 08:13:23, CET 2013

Egun on Maialen,arazo bera ukan nuen, eta ez dut gogoan zer egin behar zen, baina xuxen a bildua eleka.net helbidera idatzi nuen eta haiek lagundu ninduten.Ongi segi,Nahia

Date: Mon, 4 Mar 2013 17:41:32 +0100
From: maialen.hegiluku a bildua gmail.com
To: itzul a bildua postaria.com
Subject: Re: [itzul] Zuzentzaile ortografikoa MS WORD 2010en

Hobeki errepikatzen dut...

Ene ordenagailuak duen Word 2010 bertsioarekin ez naiz heltzen euskarazko zuzentzaile ortografikoa instalatzera.
Lotura hau erabiliz ez dut lortzen :
http://office.microsoft.com/fr-fr/language-packs/

Windows 7 erabiltzen dut.

Aitzinetik milesker dakienaren laguntzagatik!
Maialen Heguy-Lucu
DITXOKA
Traductrice  fr - eu - esp > eu - fr itzultzailea

+ 33 9 50  93 55 43
maialen.hegiluku a bildua gmail.com

Ene ordenagailuarekin nola egiten da euskarazko zuzentzaile ortografikoa Word 2010 bertsioarekin instalatzea?