[itzul] ItzuL Mezu-Bilduma, 108 bilduma, 3. zenbakia

Diego Martiartu onddobaltz45 a bildua gmail.com
Or, Maiatza 3, 16:37:33, CEST 2013

Alfontso, zure azalpena irakurrita, ez dut zalantzan jarriko askegune
berbaren euskarri gramatikal zuzena. Pozten nau horrek. Dena den, niri
belarriak diost aske izenondoak, izenaren ondoan bai, baina eskuman behar
duela beti. Zabalgune, laugune eta halakorik ikusia naiz arau
subsidiarioetan eta antzeko testuinguru hiperteknikoetan, non zehaztasuna
oso inportantea izaten den, baina hizpidera ekarri dudan kasu honetarako
efektiboagoa deritzot bide ibiliagoak hartzeari.
Eskerrik asko

<itzul-request a bildua postaria.com> igorleak hau idatzi zuen (2013 maiatza 3
12:00):