[itzul] Preparatorio e Ingreso de Bachillerato

inaki irazabalbeitia inakixabier a bildua gmail.com
Ost, Maiatza 22, 11:44:43, CEST 2013

Oker akordatzen ez banaiz, 'ingreso' esaten zitzaion lehen hezkuntzako
laugarren urteari, 10 urterekin egin genuena. Aurrekoei 1º, 2º y 3º de
primaria esaten zitzaioen. Gero, 'bachilerato elemental' lau urte,
errebalidarekin. Gero 'bachillerato superior' zientziak edo letrak, bi
urtez. Errebalida gainera. Nire aurekoek 'Preu' (preuniversitario) eta
neronek COU; selektibitaterik ez nuen ezagutu, bai ordea, Valladolideko
unibertsitatearen sarrera-froga.

Inaki

kixmi<kixmi a bildua iservicesmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2013 maiatza 22
10:00):