[itzul] 'Doble'

Sergio Azkarate Beitia xuxen a bildua goiena.com
As, Aza 12, 10:27:20, CET 2013

Bai, ba! Horrela ipinita genuen; hortaz, ederto.

Eskerrik asko!

Sergio Azkarate Beitia
Goiena Komunikazio Taldea / Hizkuntza arduraduna
xuxen a bildua goiena.com / 943 25 05 05 (+121)
Albisteak: www.goiena.net / Enpresa: www.goiena.com