[itzul] recogida en masa

martin-rezola a bildua ivap.es martin-rezola a bildua ivap.es
As, Aza 12, 14:19:19, CET 2013

"Nahasian", beraz. Eskerrik asko, Laxaro eta Jon!

Martin

Nork: Laxaro [mailto:laxaro a bildua gmail.com]
Bidaltze-data: asteartea, 2013.eko azaroak 12 13:38
Nori: ItzuL
Gaia: Re: [itzul] recogida en masa

Zero Zaborren uste dut "nahasian bildu" esaten dutela

<jon-agirre a bildua ej-gv.es> igorleak hau idatzi zuen (2013 azaroa 12 12:37):

Ez dakit nola esaten zaion, esan ote zaion ere ez. Nire proposamentxoa, ostera, 'nahastean biltzea' izango litzateke.

Jon