[itzul] Datak

Sergio Azkarate Beitia xuxen a bildua goiena.com
Ast, Urr 24, 11:02:46, CEST 2013

Honela?

'Gaur eta bihar' / urriak 15 / 22:00

Horrelakoetan, letra larria jartzen dut nik beti. Esaldi hasiera antzeko bat izango balitz bezala. Ez dakit...

Sergio Azkarate Beitia
Goiena Komunikazio Taldea / Hizkuntza arduraduna
xuxen a bildua goiena.com / 943 25 05 05 (+121)
Albisteak: www.goiena.net / Enpresa: www.goiena.com