[itzul] (gairik gabea)

Patxi Petrirena Alzuguren p.petrirena a bildua elhuyar.com
Ast, Urr 24, 12:35:40, CEST 2013

Bai, Nerea, bide ona da galderak egiteko, baina egokiena izenburuan gaia
adieraztea da (ez hutsik uztea, ez beste gai bat agertzea, lehenagokoan
bezala). Ongi hartuko duzulakoan.

Uste dut Gobernment of Navarre izanen dela, nahiz hemen bestela ageri den
izenburuan: http://www.navarra.es/home_en/Gobierno+de+Navarra/

*Patxi Petrirena Alzuguren*

p.petrirena a bildua elhuyar.com <p.petrirena a bildua elhuyar.com>
tel.: 943363040 | luzp.: 216

Zelai Haundi, 3. Osinalde industrialdea
20170 Usurbil

*www.elhuyar.org* <http://www.elhuyar.org>

  Mezu honek, baita erantsitako edozein agirik ere, isilpeko informazioa
izan dezake. Informazio hori jasotzeko baimena izendatutakoak baino ez du.
Zu ez bazara adierazitako hartzailea, indarrean dagoen legeriaren arabera
debekatuta daukazu informazio hori baimenik gabe erabili, hedatu eta/edo
kopiatzea. Mezu hau errakuntza baten ondorioz jaso baduzu, jakinarazi
bidaltzaileari, eta ezaba ezazu. Eskerrik asko.     Ez inprimatu mezu hau
ezinbestekoa ez bada.