[itzul] Da las vueltas / Itzulkina ematen du

Bittor Hidalgo bittorhidalgo a bildua euskalnet.net
Ast, Urr 24, 21:22:52, CEST 2013

Nik ez ditut orain arteko mezu guztiak irakurri -batzuk soilik-, eta nirea
botako det, agian inork lehenago ere egin bide duelarik:

(DIRU) SOBERAK / SOBERAKINAK ITZULTZEN DITU

Bittor

Ikurraz eta Euskaldun Bihotzekoak kanpainaren inguruan,
ikusi: www.euskalnet.net/euskaldunbihotzekoak
Bittor Hidalgo Eizagirre
Buztintxulo 72, behea
20015 Donostia (Gipuzkoa)
Euskal Herria (Espainia -gainezarpenez-)
Tfnoak: 943326855 // 655728290
posta-e: bittorhidalgo a bildua euskalnet.net