[itzul] Laguntza eskean

Errea Cleix Inma i.errea a bildua pamplona.es
Ast, Api 10, 12:17:29, CEST 2014

Kaixo, Joxemari,
Azkar begiratu dut, baina uste dut Eraikigintzaren Kode Teknikoaren parte dela. EKT horren itzulpena EHU-k eta Elhuyarrek egin zuten 2012an (PDF gisara eros daiteke EHUren argitalpen zerbitzuan)                                                                                   Hona argitalpenaren erreferentzia:

Eraikingintzaren Kode Teknikoa (EKT)
2012, Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua
www.argitalpenak.ehu.es - editorial a bildua ehu.es
I.S.B.N.: 978-84-9860-695-9
Lege Gordailua: BI - 1296-2012
UPV/EHUko Euskara Zerbitzuak koordinatutako itzulpena.
Itzultzaileak: Elhuyar Fundazioa. Gorka Lazkano, Patxi Petrirena.
Hizkuntza-begiralea: Kenari Gómez.
Begirale teknikoak: Alberto Zulueta, Mireia Roca.

Balioko dizulakoan...
inma

/informacion/emergencias/es_sprl/adjuntos/legislacion/db_si.pdf

Norbaitek horren berri balu, eskertuko nioke helbidea pasatzea.

Mila esker, aurrez

Joxemari