[itzul] Wordfast

ITZULIZ ITZULPEN ZERBITZUA itzuliz a bildua euskaltel.net
Iga, Abu 3, 23:28:45, CEST 2014

Kaixo, Lore eta Gotzon.

Aipatu bezala gelaxka hori aktibatuta dago; alegia, ezkutuko testua
bistaratzeko gelaxka. Baina, ez dut ikustea lortzen.

Xelebrea da; izan ere, gainerko dokumentuetan (.bak) biak ageri zaizkit.
baina dokumentu honetan ez.

Beste zerbait egin badezaket...

Mila esker

Joxemari