[itzul] No cocinado

jon-agirre a bildua ej-gv.es jon-agirre a bildua ej-gv.es
Al, Ots 3, 14:53:22, CET 2014

Badirudi Gipuzkoa aldean gehiago erabiltzen dela sukalde+tu aditz hori
(ez dut idatziko, Googleren kontaketa ez puzteko). Mendebaldean oso
gutxi entzuten da, eta euskaldun berri batzuen artean bakarrik.
Denborarekin zabalduko da, beharbada; baina gaur egun ezin esan daiteke
zabal dabilenik, eta horregatik kontuan hartzekoa denik.

Bestalde, 'mugikorra' ez dut batere gogoko 'mugigarria' dena
izendatzeko. Hartarako, nik neuk nahiago 'mobila' eta 'eskukoa',
'sakelakoa'...

Jon