[itzul] I. concurso nacional de diseño de sellos

Gilen Mejuto gilenmejuto a bildua gmail.com
As, Ots 11, 12:53:21, CET 2014

Kaixo:

Niri izenburuak beste kontu bat jauzarazi dit gogoan: "Nacional" horrek zer
esan nahi du? Lehiaketa Espaina mailakoa dela? Hala bada, "Espainako" esan
beharko genuke, ezta? Edo gutxienez "Estatuko", "Estatu mailako" edo
"Estatala". Zeren euskaldun naizen honen, eta segur asko beste askoren,
nazioa beste bat da. Ala Euskal Herri mailakoa da lehiaketa?

Berasategi Zurutuza, Joxe M.<jmbera a bildua alava.net> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko otsailak 11 12:40):

--
Gilen Mejuto
Freelance Translator