[itzul] "Foto tamaño carnet"

Patricia Jorge Kuartango kuartango a bildua gmail.com
As, Ots 11, 13:33:39, CET 2014

Milesker zuen erantzunengatik!

Azkenean (kiroldegiko) "txartelerako argazki" jarriko dugula erabaki dugu.
Uste dugu testuan ondo ulertzen dela eta bai, kasu horretan, "txartela"
hitza egokiagoa dela "karneta" edo "agiria" baino.

Ondo izan,

Jasone Larrinaga<jasone_larrinaga a bildua yahoo.es> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko otsailak 11 13:25):