[itzul] "Conserje"

Patricia Jorge Kuartango kuartango a bildua gmail.com
Ast, Ots 13, 10:36:25, CET 2014

Zuzenketatxo bat: esan dut EPGn jasota datorrela, baina ez da egia, 0
emaitza daude hitz horretarako...

Barka, eta eskerrik asko Gotzon.

EGIA GOIENETXEA, Gotzon<gegia a bildua gipuzkoa.net> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko otsailak 13 10:34):