[itzul] (gairik gabea)

Patxi Petrirena Altzuguren p.petrirena a bildua elhuyar.com
Ost, Ots 19, 13:39:08, CET 2014

Zeuk probatutako aukeretakoren bat osatzeko edo kontrastatzeko balio
badizu, hona niri bururatu zaidana.

Ez nazazu behartu esatera ez etortzeko ni jolasten ikustera

PD: kirola eta gurasoak? ;-)

*Patxi Petrirena Alzuguren*

p.petrirena a bildua elhuyar.com
@ElhuyarItzulpen <https://twitter.com/ElhuyarItzulpen>

tel.: 943363040 | luzp.: 217

Zelai Haundi, 3. Osinalde industrialdea
20170 Usurbil

*www.elhuyar.org* <http://www.elhuyar.org>

  Mezu honek, baita erantsitako edozein agirik ere, isilpeko informazioa
izan dezake. Informazio hori jasotzeko baimena izendatutakoak baino ez du.
Zu ez bazara adierazitako hartzailea, indarrean dagoen legeriaren arabera
debekatuta daukazu informazio hori baimenik gabe erabili, hedatu eta/edo
kopiatzea. Mezu hau errakuntza baten ondorioz jaso baduzu, jakinarazi
bidaltzaileari, eta ezaba ezazu. Eskerrik asko.     Ez inprimatu mezu hau
ezinbestekoa ez bada.