[itzul] (gairik gabea)

kixmi kixmi a bildua iservicesmail.com
Ost, Ots 19, 14:01:14, CET 2014

Ez dakit "jugar" hori jolastea ala jokatzea den, eta kirolen batean
aritzea baldin bada, beste aukera batzuk ere egon daitezke:

Ez behartu esatera jokatzen/pilotan/futbolean/... ikustera ez etortzeko.
Ez behartu esatera partidetara etortzerik nahi ez dudala /nire partidak
ikustera etortzerik nahi ez dudala.
Ez dut nahi, baina azkenean jolasten/jokatzen/futbolean ikustera ez
etortzeko esan/debekatu beharko dizut.

19/02/2014 13:27(e)an, ANTTON IRUSTA(e)k idatzi zuen: