[itzul] Las cloacas del estado

sayago.ja a bildua aju.ej-gv.es sayago.ja a bildua aju.ej-gv.es
Al, Urt 13, 15:17:45, CET 2014

Grafikoagoa iruditzen zait niri kalkoa, kalkoa baldin bada, hau da "Estatuaren estolderiak", edo "Estatuaren estoldak", izan ere, artifizialki eraikitako sistema bat baitakar irudimenera. Beti labirintikoa, eta konplexua, maila ezberdinekin eta inora ez doazen ubide askorekin.

De: Bittor Abarzuza [mailto:bittorbe a bildua gmail.com]
Enviado el: lunes, 13 de enero de 2014 13:53
Para: ItzuL
Asunto: Re: [itzul] Las cloacas del estado

Lurpeko zikinak?

Patricia Jorge Kuartango<kuartango a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko urtarrilak 13 12:35):

Eskerrik asko Xabier, azkenean hori baliatu dut...

Xabier Mendiguren<xmendiguren a bildua elkar.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko urtarrilak 13 10:22):

	Estatuaren estoldak erabili izan da.

	x.