[itzul] Wordfast eta bihurrikeriak

Iker Zaldua Zabalua iker-zaldua a bildua hotmail.com
Ost, Uzt 16, 14:28:46, CEST 2014

Ez dakit zuei gertatzen zaizuen (baietz pensatu nahi dut!):
Zenbaitetan Wordfastekin lanean nabilela, hitz bateko azken hizkiak hurrengo hizkiaren hasierara egiten du jauzi (bai, bai, harrapatu dut hizkitxoa jauzi egiten, begiekin ikusi dudala, alegia). Adi egon ezean, bihurrikeriak hondamendia ere sorraraz dezake. Nola edikin?
Bestetik, nire irudimena da, edo zenbaitetan, apetaz, "n" hizkia eransten zaio hitz zenbaiti?

Azkenik, nola egin Hotmaileko testuetan euskara lehenesteko? (testu hau gorriz azpimarratu dit, guztiz)
Mila esker!
Iker