[itzul] "Equipación oficial / Equipación paseo"

Patricia Jorge Kuartango kuartango a bildua gmail.com
Or, Eka 6, 11:40:37, CEST 2014

Bai, hala uste nuek nik ere, baina, itxura batean "jokatzeko jantziei" eta
"kalerako jantziei" buruz ari dira (txandala, nik uste), ez jokatzeko lehen
eta bigarren jantziei buruz. Hortik datozkit buruhausteak...

Ander Altuna-UEU<a.altuna a bildua ueu.org> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
ekainak 6 11:29):