[itzul] "Concurso de variedades"

Patricia Jorge Kuartango kuartango a bildua gmail.com
Ast, Eka 12, 11:19:43, CEST 2014

Lankide bati, inspirazioak jota, zera bururatu zaio: "bakoitzak dakiena
egiteko txapelketa". Egia esan, gustatu zait, batez ere txapelketa nori
zuzenduta dagoen aintzat hartuta (auzo txiki bateko jaietarako da eta).

Nik uste hortik joko dugula. Dena den, eskerrik asko, Asier eta Dionisio.

Ondo-ondo izan!

Dionisio Amundarain Sarasola<dioni a bildua facilnet.es> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko ekainak 12 10:54):