[itzul] Euskalbarreko hiztegiak desagertu egin zaizkit

Maria Arruti maria1arruti a bildua gmail.com
Ast, Eka 19, 14:14:55, CEST 2014

Firefox berriro instalatuta ere berdin jarraitzen dut. Bururatu zaizkidan
modu guztietara instalatu dut (Euskalbar desinstalatuta, Euskalbar
desinstalatu gabe, Firefoxen gordetako datuak eta pertsonalizazioak
ezabatuta, ezabatu gabe...), eta ezer ez.

Uste dut ordenagailu berria erosteko garaia iritsi zaidala...