[itzul] Euskalbarreko hiztegiak desagertu egin zaizkit

Maria Arruti maria1arruti a bildua gmail.com
Ast, Eka 19, 14:35:02, CEST 2014

Asier, Euskalbar barra aktibatuta dago. Gainera, hitzak bilatzeko kutxa hor
agertzen da, baita hizkuntza-parea hautatzeko beheranzko gezitxoa ere,
baina ez hizkuntza-parerik, ez hiztegirik agertzen zait.