[itzul] Euskalbarreko hiztegiak desagertu egin zaizkit

LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER larrinaga_asier a bildua eitb.com
Ast, Eka 19, 14:43:15, CEST 2014

Bai arraroa! Ezin dizut lagundu.

Asier Larrinaga

De: Maria Arruti [mailto:maria1arruti a bildua gmail.com]
Enviado el: jueves, 19 de junio de 2014 14:35
Para: ItzuL
Asunto: Re: [itzul] Euskalbarreko hiztegiak desagertu egin zaizkit

Asier, Euskalbar barra aktibatuta dago. Gainera, hitzak bilatzeko kutxa hor agertzen da, baita hizkuntza-parea hautatzeko beheranzko gezitxoa ere, baina ez hizkuntza-parerik, ez hiztegirik agertzen zait.

                Badaezpada, egiaztatu aktibo daukazula Euskalbar barra.

                Eraman kurtsorea Firefoxek nabigazio-botoiak dauzkan aldera, sakatu saguaren eskuineko botoia, eta menu bat agertuko zaizu. Euskalbarren ondoan tik bat ikusi behar duzu. Ikusten ez baduzu, egin klik “Euskalbar”-ren gainean.

Asier Larrinaga