[itzul] Euskalbar eta azentu-markak

Irizar, Ander airizar a bildua parlamentodenavarra.es
Ost, Maiatza 14, 10:01:39, CEST 2014

Kaixo guztioi:
Pentsatzen dut ez garela bakarrak izango, eta ea argibideren bat ematen diguzuen. Euskalbarren, gaztelaniazko hitz bat galdetu eta hitz horrek azentu-marka badu, zenbait hiztegitako bilaketa ez da gauzatzen. Esango nuke hiru eratako gauzak gertatzen direla horrelakoetan:

-          Bilaketa ondo egiten du (Elhuyarren, adibidez).

-          Ez du bilatzen, eta azentua duen letraren ordez ikur arraro batzuk agertzen dira; azenturik gabe galdetuta, aldiz, problemarik ez (Euskaltermen eta Zehazkin, esate baterako).

-          Ez du bilatzen, eta azentua duen letraren ordez ikur arraro batzuk agertzen dira; azenturik gabe galdetuta, ordea, ez du ezer aurkitzen (5000n konturatu naiz pasatzen dela).
Zer dela-eta gertatzen da hori?
Ander Irizar
Nafarroako Parlamentua