[itzul] Euskalbar eta azentu-markak

Ost, Maiatza 14, 22:50:45, CEST 2014

Aupa Ander,

Irizar, Ander<airizar a bildua parlamentodenavarra.es> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko maiatzak 14 10:01):
> Kaixo guztioi:
>
> Pentsatzen dut ez garela bakarrak izango, eta ea argibideren bat ematen
> diguzuen. Euskalbarren, gaztelaniazko hitz bat galdetu eta hitz horrek
> azentu-marka badu, zenbait hiztegitako bilaketa ez da gauzatzen. Esango nuke
> hiru eratako gauzak gertatzen direla horrelakoetan:
>
> -          Bilaketa ondo egiten du (Elhuyarren, adibidez).
>
> -          Ez du bilatzen, eta azentua duen letraren ordez ikur arraro
> batzuk agertzen dira; azenturik gabe galdetuta, aldiz, problemarik ez
> (Euskaltermen eta Zehazkin, esate baterako).

> [...]

Ze bertsio darabilzu?

Euskalterm-en kodeketaren arazoa jakina da [1] eta konpontzeko dago.
Beste hiztegiek ez lukete arazorik eman behar.

Julen.

[1] https://github.com/euskalbar/euskalbar/issues/164