[itzul] Ruido de sables

Joxe Mari Berasategi jxmbezu a bildua gmail.com
Al, Aza 24, 17:45:16, CET 2014

Zehazki:

*sable* /m////(arma)/ sable.

• *ruido de sables,* ezpata hotsa.

Google-n "ezpata hotsa" galdetuta: 309 emaitza.

"Sable soinua": 6 emaitza
"Sable zarata": 3 emaitza

Nik "ezpata hotsa" jarriko nuke.

Ezertarako balio badizu,