[itzul] Ruido de sables

Alfontso Mujika Etxeberria a.mujika a bildua elhuyar.com
Al, Aza 24, 17:35:21, CET 2014

"ezpata-hots" erabili da, zenbaitetan, prentsan (ikus, Googlen,
"ezpata-hotsa", adibidez)

*Alfontso Mujika Etxeberria*

a.mujika a bildua elhuyar.com <a.mendizabal a bildua elhuyar.com>

tel.: 943363040 | luzp.: 217

@ElhuyarItzulpen <https://twitter.com/ElhuyarItzulpen>

 Zelai Haundi, 3. Osinalde industrialdea
20170 Usurbil

*www.elhuyar.org* <http://www.elhuyar.org>

 <http://www.elhuyar.org> <http://www.elhuyar.org/EU/bazkidetza>  Mezu
honek, baita erantsitako edozein agirik ere, isilpeko informazioa izan
dezake. Informazio hori jasotzeko baimena izendatutakoak baino ez du. Zu ez
bazara adierazitako hartzailea, indarrean dagoen legeriaren arabera
debekatuta daukazu informazio hori baimenik gabe erabili, hedatu eta/edo
kopiatzea. Mezu hau errakuntza baten ondorioz jaso baduzu, jakinarazi
bidaltzaileari, eta ezaba ezazu. Eskerrik asko.