[itzul] Roma = ijitu?

Ander Altuna-UEU a.altuna a bildua ueu.eus
Ost, Aza 26, 12:29:08, CET 2014

Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Saila. EJ, 2006
Ijito Herriaren erabateko sustapenerako eta partaidetza sozialerako
Kontseilua
Consejo para la promoción integral y participación social del Pueblo Gitano

<http://www.euskara.euskadi.net/r59-15172x/eu/q91EusTermWar/kontsultaJSP/q91aBilaketaAction.do?ekin=FITXATIK&galderakoHizkuntza=ES&galdera=Consejo%20para%20la%20promoci%C3%B3n%20integral%20y%20participaci%C3%B3n%20social%20del%20Pueblo%20Gitano&terminoTermkod=1369648&fitxatik=bai>

az., 2014.eko azaren 26a 12:12(e)an, Xabier Armendaritz (Aixe, S. L.)
igorleak idatzi zuen: