[itzul] ZEOZER

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
As, Urr 21, 13:47:32, CEST 2014

Ez daukat Hiztegi Batu Oinarridunak ematen duenaz bestelako informaziorik.
Esan nahi dudan gauza bakarra da oso erabaki egokia iruditu
zitzaidala "zeozer" onartu izana. Horrelaxe, "Beh." markarik gabe.
Izan ere, baterako idazkerak asko laguntzen dio ulermenari, hitza –ohi
denez– testuan txertatuta doanean. Konparatu, adibidez: "Zer edo zer
interesgarria egin nahi zuen/ Zeozer interesgarria egin nahi zuen".

Xabier

Bittor Hidalgo<bittorhidalgo a bildua euskalnet.net> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko urriak 20 20:32):