[itzul] Campo base del Everest

Patricia Jorge Kuartango kuartango a bildua gmail.com
Or, Urr 31, 08:15:26, CET 2014

Kaixo Asier:

Mezua bota eta gero gogoratu nuen Ostadar mendi-taldeak iaz (?)
aurkeztutako hiztegi
<http://www.ostadar.org/hiztegia/?esparrua=EU_ES&hizkia=o> baliagarria!

Bertan zera aurkitu nuen:

"Oinarrizko kanpaleku>campamento base, campo base"
"Oinarrizko kanpaleku aurreratu>campo base avanzado"

Eta hortik jo nuen.

Dena dela, eskerrik asko!

LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER<larrinaga_asier a bildua eitb.eus> igorleak hau idatzi
zuen (2014(e)ko urriak 30 15:11):