[itzul] Tasak

EGIA GOIENETXEA, Gotzon gegia a bildua gipuzkoa.net
Or, Ira 19, 07:10:40, CEST 2014

> Lehen aldiz egin dut itzulpen ofizial bat eta ez dakit zenbat kobratzen den edo kobratu behar dudan. Inork lagundu al dit gai honetan?

Ui, kontuz ibili, adiskideok. Inork ezer proposatu nahi badio Idoiari, egin dezala modu pribatuan, ez inola ere publikoan.

Zuetako askok jakingo duzuenez EIZIEk isun handi bat (8.000 euro, bai, zortzi mila!)  jaso berri du (http://www.eizie.org/ebazpena), Lehiaren Euskal Kontseiluak ezarria, bere bazkideek aitortutako batez besteko tarifak webgunean agertzeagatik.

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.net