[itzul] «Zuzenketa: testua hobetzea» ikastaroa, izena emateko epea zabalik

edurne.alegria a bildua luxinet.fr edurne.alegria a bildua luxinet.fr
Iga, Api 26, 19:25:19, CEST 2015

Kaixo Mila,
Atzo ahantzi egin nuen Juani galdetzea ikastaro honi buruz.
Gustatuko litzaidake parte hartzea, pentsatzen baitut aberasgarria izan
daitekeela, baina zuzentzailea ez naizenez, jakin nahi dut egokia den
niretzat.
Bestalde, zer moduz bazkaldu zenuen atzo? Ondo bukatu al zenuen eguna?
Zure erantzunen zain geratzen naiz.
Edurne
  -----Original Message-----
  From: EIZIE [mailto:bulegoa a bildua eizie.eus]
  Sent: lunes, 20 de abril de 2015 12:09
  To: ItzuL
  Subject: [itzul] «Zuzenketa: testua hobetzea» ikastaroa, izena emateko
epea zabalik

  «Zuzenketa: testua hobetzea» ikastaroa antolatu du EIZIEk, Donostian eta
Bilbon, Juan Garzia irakaslearekin.

  Donostian, Kirol Etxean: 2015eko maiatzaren 5ean, 12an eta 19an

  Bilbon, Euskararen Etxean: 2015eko maiatzaren 6an, 13an eta 20an

  Ordutegia: 16:00 - 20:00

  Informazio gehiago eta izen ematea:
http://www.eizie.eus/Jarduerak/eizie_ikastaroak/zuzenketa15

  Mila Garmendia
  www.eizie.eus
  943 277 111

  Nire posta elektronikoa eizie.eus domeinura aldatu da. Gorde, mesedez,
helbide berria.

  Mezu honek, baita erantsitako edozein agirik ere, isilpeko informazioa
izan lezake. Zu ez bazara adierazitako hartzailea, indarrean dagoen
legeriaren arabera debekatuta daukazu informazio hori baimenik gabe erabili,
hedatu eta/edo kopiatzea. Mezu hau akatsen batengatik jaso baduzu,
jakinarazi bidaltzaileari, eta ezaba ezazu. Eskerrik asko.

  DBLOn xedatutakoaren arabera, EIZIEk (Euskal Itzultzaile, Zuzentzaile eta
Interpreteen Elkarteak) bermatzen du beharrezko neurriak hartuko dituela
datu pertsonalak konfidentzialtasun osoz tratatzeko. Bestalde, jakinarazten
dizugu datuak eskuratzeko, zuzentzeko, ezabatzeko eta aurkakotasuna
adierazteko eskubideak erabil ditzakezula helbide honetan: Zemoria, 25,
behea, 20013 Donostia.