[itzul] cebrallo eta ligre

sayago.ja a bildua aju.ej-gv.es sayago.ja a bildua aju.ej-gv.es
Ost, Api 29, 07:42:20, CEST 2015

Quinoren liburuan bezala: utz iezadazue asmatzen:

Lehoigre?

De: Patxi Petrirena [mailto:petrirena a bildua gmail.com]
Enviado el: martes, 28 de abril de 2015 23:02
Para: Bakartxo ARRIZABALAGA; ItzuL
Asunto: Re: [itzul] cebrallo eta ligre

Asmakeria pixka bat ere zilegi ikusten dut...

LIGRE badabil behintzat euskaraz ere:

http://eu.wikipedia.org/wiki/Ligre

Eta bestea... BEHOBRA, garbi-garbi, ez? ;-)

Gau on!

Bakartxo ARRIZABALAGA<bakartxo.arrizabalaga a bildua orange.fr> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko apirilak 28 19:36):

Zerbait asmatzen hasiz gero, uste dut errazena dela bi pareak bere horretan mantentzea: zebra-behor eta lehoi-tigre. Gainerakoa asmaketetan hastea da.

Bakartxo