[itzul] cebrallo eta ligre

maite darceles mdarceles a bildua hobest.es
Ost, Api 29, 08:17:46, CEST 2015

LIGRE bere horretan utziz (wikipedian TIGOI ere aipatzen da tigre ar eta
lehoi eme gurutzaketaren kasurako), asmakeria pitin batekin segiz, ZEHOR
ere izan liteke (eta alderantzizkoa, zaldi arra + zebra emea, ZALBRA).
Apr 28, 2015 11:02 PM erabiltzaileak hau idatzi du ("Patxi Petrirena" <
petrirena a bildua gmail.com>):