[itzul] Grupo nominal

imanol salegi isuuis a bildua gmail.com
Ast, Abu 6, 19:37:07, CEST 2015

Arratsalde on.

Lankidetza-teknikei buruzko itzulpentxo bat dut eskuetan, eta, besteak
beste, *grupo nominal* izeneko bat aipatzen da. Han eta hemen *nominal*
hori nondik etor daitekeen jakin nahian, hau aurkitu dut: "...the number of
ideas produced by "nominal groups" (whose members were actually working
alone) was greater than the number of ideas produced by real, face-to-face
groups". Lehen fasean bakarka egiten da lan, eta, gero, parte-hartzaileek
bana-banan aurkezten dituzte nork bere emaitzak (norbaitek izendatuta,
akaso).

Zer izen jarriko zeniokete teknika horri?

PD: Gure etxekoek, agian, *talde izeneko hori* esango lukete, benetako
talde bat den zalantzan jartzeko. Kar, kar...