[itzul] Almidón de florídeas

Patricia Jorge Kuartango kuartango a bildua gmail.com
Ast, Abe 17, 14:28:53, CET 2015

Kaixo, Leire:

"Florídeas" ez dut aurkitu, baina "florideofíceas > florideofizeoak"
jasotzen du Euskalterm-ek. Beraz, "florideoen almidoia" itzuliko nuke nik.

Ondo izan!

Patricia

Leire<leirearano a bildua outlook.es> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko abenduak
17 11:24):