[itzul] larri edo xehe

itzultzaile a bildua pasaia.net itzultzaile a bildua pasaia.net
Al, Ots 2, 14:14:49, CET 2015

Kaixo:

/Letra larriak erabiltzeko irizpideak/ liburuan honela dago jasota:

"2.2.1.5. Dinastiak, leinuak eta familiak

Dinastia eta familia edo leinuak adierazteko, izen/izenondo eratorriak
lortzen dira deitura + (t-/d-)ar eginez. Dinastia- eta familia-izenak
izen arruntzat hartzen dira, eta letra xehez idazten dira. Adibideak:

Bizkaiko oņaztarrak, ganboarrak, beaumontarrak, agaramontarrak,
habsburgotarrak,
akemenestarrak, antoninotarrak, klaudiotarrak...
Oso pilotari handiak dira retegitarrak..."

Ondo izan
Ortzuri

02/02/2015 14:02(e)an, Itzultzailea-Eibarko Udala(e)k idatzi zuen: