[itzul] Dirulaguntzen zuriketa

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Al, Ots 16, 10:21:06, CET 2015

Nik esango nuke "zuritu", irudizko zentzuan, txarra den edo gaizki dagoen
zerbait onargarri egitea dela.
Beraz, eta ez bada adierazi nahi, behintzat, gaizki emandako dirulaguntzak
direla, "dirulaguntzen zuriketa" hori zaila iruditzen zait... zuritzen.

Xabier

EGIA GOIENETXEA, Gotzon<gegia a bildua gipuzkoa.eus> igorleak hau idatzi zuen
(2015(e)ko otsailak 14 18:17):