[itzul] zalantzazko eskari bat Estatu Batuetatik

Josemari Navascués aupaurrera a bildua gmail.com
As, Uzt 21, 18:22:31, CEST 2015

2015/07/21 17:17(e)an, Garbine Aranbarri igorleak idatzi zuen:
> Kaixo:
>
> Zalantza bat daukat eskari batekin, eta zuei galdetzea iruditu zait
> egokiena.
>
> Eskari bat jaso dut Estatu Batuetatik. Partikularra da, eta PayPaletik
> ordaintzea proposatzen dit. Nik ez dut ezagutzen, eta inolako
> entitateren erreferentziarik ez duenez, ez dakit fidatu beharko
> nintzatekeen edo ez, zeren badakit Itzulen inoiz komentatu izan direla
> iruzur kasuak ere.
>
> Nola egiaztatu dezaket fidagarria dela? Mila esker guztioi.
>
> Ondo izan,
>
> Garbiñe Aranbarri
Atsalde on, Garbiñe:
PayPal internetetik ordaintzeko metodoik seguruena-ra, bañe kriston
koñazu-re. Alti emon bihizu kontu sortzeko. Gero, sortzezun kontu
kontrolaten jun bihizaz... Nitzako, behentzat, super gaitte-ra.
Hasiera baten, PayPalen bilurrik ez euki. Oker ez banabil, PayPalen
bertan (alti emon da gero) galdetu zeinkela eskarixe bixaldutsunan
pertsonin konture.

---