[itzul] zalantzazko eskari bat Estatu Batuetatik

MARINA APARICIO ALVAREZ gigantika a bildua hotmail.com
Ast, Uzt 23, 12:39:39, CEST 2015

Niri ere eskatu didate lan bat Estatu Batuetatik. Nola deitzen da?

Marina Aparicio

To: itzul a bildua postaria.com
From: aupaurrera a bildua gmail.com
Date: Tue, 21 Jul 2015 18:22:31 +0200
Subject: Re: [itzul] zalantzazko eskari bat Estatu Batuetatik

    2015/07/21 17:17(e)an, Garbine
      Aranbarri igorleak idatzi zuen:

      Kaixo:

        Zalantza bat daukat eskari batekin, eta zuei galdetzea
          iruditu zait egokiena.

        Eskari bat jaso dut Estatu Batuetatik. Partikularra da, eta
          PayPaletik ordaintzea proposatzen dit. Nik ez dut ezagutzen,
          eta inolako entitateren erreferentziarik ez duenez, ez dakit
          fidatu beharko nintzatekeen edo ez, zeren badakit Itzulen
          inoiz komentatu izan direla iruzur kasuak ere.

        Nola egiaztatu dezaket fidagarria dela? Mila esker guztioi.

        Ondo izan,

        Garbiñe Aranbarri

    Atsalde on, Garbiñe:

      PayPal internetetik ordaintzeko metodoik seguruena-ra, bañe
      kriston koñazu-re. Alti emon bihizu kontu sortzeko. Gero,
      sortzezun kontu kontrolaten jun bihizaz... Nitzako, behentzat,
      super gaitte-ra.

      Hasiera baten, PayPalen bilurrik ez euki. Oker ez banabil,
      PayPalen bertan (alti emon da gero) galdetu zeinkela eskarixe
      bixaldutsunan pertsonin konture.