[itzul] robledal isla, berriro

Alfontso Mujika Etxeberria a.mujika a bildua elhuyar.com
Ast, Eka 4, 14:45:42, CEST 2015

Barkatu:

<1- "pisu pilotu" edo "arroka ama" edo "zerrama" (zerri ama) gisa, non
eskuineko *izena* ezkerreko izena kalifikatzen duen>

idatzi dut, baina hau esan nahi nuen:

<1- "pisu pilotu" edo "arroka ama" edo "zerrama" (zerri ama) gisa, non
eskuineko *izenak *ezkerreko izena kalifikatzen duen>

*Alfontso Mujika Etxeberria*
  <https://twitter.com/elhuyaritzulpen>[image:
https://www.youtube.com/user/ElhuyarFundazioa1]
<https://www.youtube.com/user/ElhuyarFundazioa1>[image:
https://www.facebook.com/elhuyar.fundazioa]
<https://www.facebook.com/elhuyar.fundazioa>

a.mujika a bildua elhuyar.com

tel.: 943363040 | luzp.: 216
Zelai Haundi, 3
Osinalde industrialdea
20170 Usurbil

*www.elhuyar.eus* <http://www.elhuyar.eus>
<https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/bazkideak/elhuyarkide-izan>
[image:
https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/bazkideak/elhuyarkide-izan]
<https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/bazkideak/elhuyarkide-izan>

 <http://www.elhuyar.org/EU/bazkidetza>  Mezu honek, baita erantsitako
edozein agirik ere, isilpeko informazioa izan dezake. Informazio hori
jasotzeko baimena izendatutakoak baino ez du. Zu ez bazara adierazitako
hartzailea, indarrean dagoen legeriaren arabera debekatuta daukazu
informazio hori baimenik gabe erabili, hedatu eta/edo kopiatzea. Mezu hau
errakuntza baten ondorioz jaso baduzu, jakinarazi bidaltzaileari, eta ezaba
ezazu. Eskerrik asko.

: