[itzul] Euskalbar... eta Euskalterm

Gotzon Egia gegia a bildua gipuzkoa.eus
Or, Eka 12, 11:47:58, CEST 2015

Baina, zergatik Euskaltermek ez du erantzunik ematen. Berriro idatzi behar da hitza. Hau da, Euskalbarrek Euskaltermen orrira eramaten zaitu, baina han berriro idatzi behar duzu erantzunen bat jasotzeko. Zergatik? Ezin da konpondu?

Euskalbargile jaun-andre begikoek esan beharko dute... Joan den maiatzaren 12an bidali nuen mezu bat, esanez Euskalbarren bilaketa konbinatuan Euskaltermen emaitzak ez ziren agertzen. Geroztik, ez dugu ezer gehiago jakin.

Euskalbarren gurasoren bat entzuleen artean izango dugu, noski!

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.eus<mailto:gegia a bildua gipuzkoa.eus>

Hemendik aurrera nire posta elektronikoak .eus domeinua izango du. Hori dela eta, nire posta elektroniko berria zure kontaktuetan gordetzea gomendatzen dizut. Oraingoz, bi domeinuak indarrean mantenduko dira.

A partir de ahora mi correo electrónico tendrá el dominio .eus y en consecuencia, le recomiendo que guarde mi nueva dirección electrónica en sus contactos. De momento convivirán los dos dominios.

Gipuzkoan

euskaraz bizi eta lan egiten dugu