[itzul] Euskalbar... eta Euskalterm

asier iturralde asier.iturralde a bildua gmail.com
Or, Eka 12, 11:53:53, CEST 2015

<jon-agirre a bildua euskadi.eus> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko ekainak 12
11:39):

> Baina, zergatik Euskaltermek ez du erantzunik ematen. Berriro idatzi behar
> da hitza. Hau da, Euskalbarrek Euskaltermen orrira eramaten zaitu, baina
> han berriro idatzi behar duzu erantzunen bat jasotzeko. Zergatik? Ezin da
> konpondu?
>

> Jon

Kaixo Jon,

Euskaltermen URLa aldatu da eta horren ondorioz Euskalbarrek ez du bilaketa
ondo egiten. Asier Sarasuak arazoa konpondu duela dirudi eta Euskaltermen
hurrengo bertsiotik aurrera berriz ere ondo funtzionatuko duelakoan nago
[1]. Ez dakit noiz argitaratuko duten baina laster izango dela uste dut [2]

[1] https://github.com/euskalbar/euskalbar/issues/216
[2] https://twitter.com/asiersar/status/603931305798193154

Asier Iturralde Sarasola