[itzul] Euskalbar... eta Euskalterm

asier iturralde asier.iturralde a bildua gmail.com
Or, Eka 12, 11:57:08, CEST 2015

asier iturralde<asier.iturralde a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2015(e)ko ekainak 12 11:53):

> <jon-agirre a bildua euskadi.eus> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko ekainak 12
> 11:39):

> Kaixo Jon,
>
> Euskaltermen URLa aldatu da eta horren ondorioz Euskalbarrek ez du
> bilaketa ondo egiten. Asier Sarasuak arazoa konpondu duela dirudi eta
> Euskaltermen hurrengo bertsiotik aurrera berriz ere ondo funtzionatuko
> duelakoan nago [1]. Ez dakit noiz argitaratuko duten baina laster izango
> dela uste dut [2]
>
> [1] https://github.com/euskalbar/euskalbar/issues/216
> [2] https://twitter.com/asiersar/status/603931305798193154

> [...]

Barkatu, Euskalbarren hurrengo bertsiotik aurrera berriz ere ondo
funtzionatuko duelakoan nagoela esan nahi nuen baina nahastu naiz.